Käyttöehdot

Tilaaminen


Kun teet tilauksen sivustossa www.hotellitavarat.fi, sinun ja seuraavan yhtiön välille syntyy sopimus:

Hotellitarbed OÜ, Leiva 3 , Tallinn 12618, Viro

Reg no: 10782570
EU ALV numero: EE100860276


Sopimus solmitaan Virossa. Voit muuttaa tilaustasi milloin tahansa tilausprosessin aikana. Tilausta ei voi enää peruuttaa, kun olet napsauttanut Maksa-painiketta. Sopimuksen katsotaan olevan lopullinen, kun tilauksesi on lähetetty ja maksu suoritettu.


Kaikki tilaukset hoidetaan Virossa sijaitsevassa varastossamme, ja ne lähetetään kuljetusliikkeen välityksellä. 

Peruutus meidän puoleltamme 

Voimme peruuttaa tilauksen missä tahansa seuraavista tilanteista ilman, että olisimme vastuussa vahingoista tai kustannuksista:

– Jos maksutietosi ovat virheellisiä tai niitä ei pystytä varmistamaan.
– Jos epäilemme, että tilauksesi on tehty vilpillisessä tarkoituksessa tai rikoksen tai muun laittoman toiminnan yhteydessä.
– Jos verkkosivustossa tapahtui tahaton virhe, kuten maksuvirhe.

Ilmoitamme sinulle asiasta etukäteen sähköpostitse ja pyrimme ratkaisemaan ongelman. Lisäksi palautamme mahdolliset meille suoritetut maksut kokonaisuudessaan.

Ostamisen aikana tapahtunut virhe

Jos teit virheen tilausta tehdessäsi, ota yhteyttä myyntiosastoon (puhelinnumero: +358 466 356 294, sähköpostiosoite: myynti@hotellitavarat.fi). Tarkista kuitenkin tilauksesi aina ennen sen lähettämistä. Ennen tilauksen lähettämistä voit itse muokata syöttämiäsi tietoja, kuten toimitus- tai laskutusosoitetta tai luottokorttitietoja. Voit myös tehdä muutoksia ja poistaa tuotteita ostoskoristasi.

Hinta ja maksaminen

Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja, ellei toisin ole mainittu. Hotellitavarat verkkokaupassa tehtyihin ostoihin lisätään toimitusmaksu ja arvonlisävero (ALV). Muita lisämaksuja ei lisätä.

Hinnat verkkosivustolla

Sivustossa hotellitavarat.fi ilmoitetut hinnat ovat voimassa ostohetkellä. Hinnat voivat muuttua ilman ennakkoilmoitusta, mutta muutokset eivät vaikuta tilauksiin, jotka olemme hyväksyneet lähettämällä tilaajalle kuittauksen. Verkkosivuston tiettyjä osia päivitetään joka päivä. 

Maksutavat

Voit maksaa ostoksesi Hotellitavarat verkkokaupassa seuraavilla korteilla:  VISA, VISA Electron, Mastercard. Voit myös valita maksutavaksi laskun. Voi myös maksaa Suomesta suoraan meidän tilille Suomen pankiin tilauksen tekemisen yhteydessä - Handelsbanken, S-Pankki, Alandsbanken, Pohjola, Danske Bank, Nordea.

Laskulla maksaminen

Kun valitset maksutavaksi laskun, me lähettämme sinulle laskun sähkopostilla.

Huomaa, että lasku on maksettava kokonaisuudessaan.

Ota laskutusasioissa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Kortin varmennus

Korttisi varmennetaan tilauksen tekemisen yhteydessä, ja saat sähköpostilla vahvistuksen tilauksesi onnistumisesta. Jos korttia ei hyväksytä, veloitusta ei tehdä, ja saat heti tiedon maksun epäonnistumisesta. Tässä tapauksessa sinua pyydetään valitsemaan toinen maksutapa.

Turvallisuus ja tietosuoja

Maksuista huolehtii Maksekeskus (maksekeskus.ee) yhtiö, jolla on VISA- ja Mastercard-yhtiöiden PCI-sertifikaatti. PCI (Payment Card Industry) -sertifikaatti on kattava ohjelma, jolla pyritään parantamaan tietoturvallisuutta maksuratkaisujen toimittajien keskuudessa. 

Tämän sertifikaatin perusteella Maksekeskus takaa turvallisuutesi maksaessasi luottokortilla osoitteessa hotellitavarat.fi.

Suojaamme tietojasi

Sekä verkkokauppapalvelinta isännöivä yhteistyökumppanimme että maksupalvelukumppanimme Maksekeskus käyttävät Security Socket Layer (SSL) -tekniikkaa. Se on yksi markkinoiden turvallisimmista verkkotilausjärjestelmistä, jonka avulla on mahdollista salata arkaluonteisia tietoja (kuten nimiä ja osoitteita) sekä erittäin arkaluonteisia tietoja (kuten luottokorttitietoja).

Kaikki tiedonsiirrot salataan, jotta henkilötietosi eivät päädy vääriin käsiin. 

Sähköpostivahvistuksessa ja tilaussivulla ilmenevät tiedot ostoistasi ovat nähtävissä ainoastaan URL:n kautta tilauksen tilaa koskevassa sähköpostiviestissä, jonka saat, kun tilauksesi on lähetetty.

Kuinka henkilötietojasi käsitellään?

Hotellitarbed OÜ on sitoutunut suojaamaan henkilötietojesi yksityisyyttä ja turvallisuutta, ja yhtiö noudattaa Virossa sovellettavia tietosuojalakeja. Käsittelemme kaikkia meille antamiasi henkilötietoja luottamuksellisesti. Käytämme niitä ensisijaisesti tilausten käsittelyyn ja toissijaisesti nähdäksemme aiemmat ostosi, jotta voimme tarjota sinulle entistä räätälöidymmän ostoskokemuksen. 

Toimitus

Ostosi lähetetään Virossa sijaitsevalta varastoltamme, ja sen toimittaa sinulle käyttämämme kuljetusliike. 

Tilauksen seuranta

Kun varastopuolemme on käsitellyt tilauksesi ja toimittanut sen käyttämällemme kuljetusliikkeelle, saat sähköpostiviestin, jossa on lähetystunnus. Siinä olevan Lähetysten seuranta -linkin kautta voit seurata pakettisi kulkua. Huomaathan, että tilauksestasi näkyy tietoa vasta siinä vaiheessa, kun on kuljetusliike skannannut pakettisi, ja tämä voi kestää jopa 3 arkipäivää.

Toimitusaika
Toimitusaika on 3–7 arkipäivää. 

Tilauksen vastaanottaminen

Kaikki tilaukset on allekirjoitettava noudettaessa. Tästä syystä noutajan on oltava tilauksessa mainittu henkilö. Muista aina ottaa henkilöllisyystodistus mukaasi.  

Kaikki toimitusta koskevat päivämäärät tai ajanjaksot ovat vain viitteellisiä, vaikkakin pyrimme toimittamaan normaalisti toimitettavat tilaukset 3–7 arkipäivän kuluessa. Useita tuotteita sisältävien normaalisti toimitettavien tilausten tai syrjäisiin tai maaseutuosoitteisiin toimitettavien tilausten toimitus voi kestää kauemmin. 

Sinun vastuusi tilauksen vastaanottamisen yhteydessä

Huomaa, että sinä olet vastuussa tilaamistasi tuotteista, kun olet kuitannut ne vastaanotetuiksi. Jos pakkaus vaikuttaa vahingoittuneelta, älä ota pakettia vastaan.

Puuttumatta lakisääteisiin oikeuksiisi ja oikeuskeinoihisi olet vastuussa tuotteidesi tarkistamisesta mahdollisten vikojen osalta sekä mahdollisten reklamaatioiden ilmoittamisesta meille. Jos tuotteet ovat viallisia tai eivät vastaa tilaustasi, voit palauttaa virheellisen tuotteen, jolloin hyvitämme sinulle ostohinnan ja kaikki toimituskulut.

Palauttaminen

Voit palauttaa ainoastaan toimitettuja tilauksia. Se tarkoittaa, että kun olet painanut Maksa-painiketta ja saanut kuittauksen sähköpostiisi, et pysty peruuttamaan tilaustasi. 

14 päivän peruuttamisoikeus 

Kun teet ostoksia verkossa – ja osoitteessa www.hotellitavarat.fi – sinulla on oikeus peruttaa ostoksesi yleensä 14 päivän kuluessa ja palauttaa ne.

Peruuttamisoikeus alkaa siitä päivästä, kun vastaanotat tilaamasi tuotteet. Jos viimeinen mahdollinen peruuttamispäivä osuu viikonloppuun tai pyhäpäivään, aikarajana on seuraava arkipäivä. Jos tilaamasi tuotteet saapuvat useassa erässä, peruuttamisoikeuden katsotaan alkavan siitä, kun olet vastaanottanut viimeisenkin tuotteen.

Kun olet vastaanottanut tuotteet, sinulla on oikeus käsitellä niitä tutustuaksesi niiden ominaisuuksiin ja toimintaan.

Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, sinun täytyy lähettää meille ilmoitus viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, lähetä tuotteet seuraavaan osoitteeseen:

Palautusosoite:
Hotellitarbed OÜ
Leiva 3, Tallinn 12618, Estonia

Kun palautat tilauksesi, pakkaa tuotteet huolellisesti, sillä ne ovat sinun vastuullasi siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet ne. Suosittelemme säilyttämään postitoimistosta tai noutopisteestä saamasi kuitin ja seuraamaan lähetyksen kulkua lähetystunnuksen avulla.

Jos peruutat ostoksesi 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta, maksat itse palautuslähetyksen postikulut.

Huomaa: 

Odotamme sinun palauttavan tilauksesi mahdollisimman nopeasti ilmoitettuasi peruuttamisesta ja viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä meille.

Huomaa: Emme ota vastaan postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Maksun palauttaminen

Tarkastamme palautetut tuotteet ja maksamme sinulle takaisin tilatessasi maksamasi hinnan.

Saat palautuksen sillä maksutavalla, mitä käytit tilatessasi.

Mikäli olet maksanut tilauksesi laskulla ja odotat rahanpalautusta, tulee sinun ilmoittaa tilinumerosi meille sähköpostiosoitteeseen webshop@hotellitarbed.ee

Huomaa:

Saatat menettää maksamasi summan tai osan siitä, jos

  • tuotteista käy ilmi, että niitä on käytetty
  • tuotteet ovat vaurioituneet sinä aikana, kun ne olivat sinun vastuullasi
  • olet käsitellyt tuotteita muuten kuin tutustuaksesi niiden ominaisuuksiin ja toimintaan.

Palauttaminen

Tässä ovat yksityiskohtaiset ohjeet:

  • Pakkaa palautettava tuote laatikkoon.
  • Täytä ja laita palautuksen syy laatikkoon.

Oliko tilauksessasi virheitä?

Jos saat väärän tai viallisen tuotteen tai tilaukseen liittyy muita ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluun (puhelinnumero: + +358 466 356 294, sähköpostiosoite: webshop@hotellitarbed.ee) ja ilmoita ongelmasta. 

Mitä hyvitetään, kun palautan tuotteen?

Kun palautat koko tilauksen, sinulle hyvitetään ostoajankohtana maksettu tuotteen hinta. Kun palautat vain osan tilauksestasi, sinulle hyvitetään ainoastaan palautetun tuotteen hinta. Toimituskulut meille takaisin Viroon lähetettystä tavarasta pitää maksa itse.

Tietoja hyvityksestä

Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palauttamasi tilauksen, saat asianmukaisen hyvityksen. Pyrimme käsittelemään hyvityksen 15 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Käsittelyvaiheen jälkeen palautus hyvitetään tilillesi 5–10 arkipäivän kuluessa. Hyvityksen kesto riippuu siitä, minkä pankin ja kortinmyöntäjän asiakas olet. Valitettavasti tämä viive ei ole meidän hallinnassamme. Saat hyvityksen samalla maksutavalla, jota alun perin käytit ostamiseen.

Pyrimme aina ratkaisemaan riitatilanteet molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla.